گلچینی از سایت های علمی ، فلسفی و عرفانی
گلچینی از سایت های علمی ، فلسفی و عرفانی

گلچینی از سایت های علمی ، فلسفی و عرفانی

با پولی که در جیب وهابیون نمی رود چه می شود کرد؟!

  چند دختر دم بخت که به دلیل نداشتن پول نمی توانند جهیزیه تهیه کنند و سر زندگی بروند، مشکلشان حل می شود؟! چند و چند و چند ...

به گزارش شیعه آنلاین، شبکه فرانس پرس با انتشار گزارشی، به ماجرای اخیر تجاوز مأموران امنیتی فرودگاه بین المللی جده به دو نوجوان ایرانی پرداخته است.

این رسانه در ادامه ضمن مطرح کردن مطالبی در مورد اختلاف و نزاع میان عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بخصوص در مورد پرونده یمن، به ضرر مالی که عربستان سعودی از به تعلیق درآمد عمره توسط جمهوری اسلامی انجام گرفته، پرداخته است.

فرانس پرس در بخشی از مطلب خود می نویسد: هر سال حدود 500 هزار زائر ایرانی برای عمره و 100 هزار تن برای حج واجب به عربستان می روند. بنابراعلام رسانه ها، آنها هر سال 500 میلیون دلار در عربستان سعودی هزینه می کنند.

اگر مبلغ اعلام شده یعنی 500 میلیون دلار درست باشد، می توان گفت که سالانه 1400 میلیارد تومان از پول ایران در جیب وهابیون عربستان سعودی می رفت.

حال این پرسش مطرح می شود که با این پول، چه می شود کرد؟! چند خانواده ایرانی که خانه ندارند،‌ می توانند با این پول خانه دار شوند؟! چند خانواده فقیر، از حالت فقر در می آیند؟! چند کارخانه و بنگاه می توان ایجاد کرد که میلیون ها جوان بیکار ایرانی سر کار بروند و نان آور شوند؟! چند دختر دم بخت که به دلیل نداشتن پول نمی توانند جهیزیه تهیه کنند و سر زندگی بروند، مشکلشان حل می شود؟! چند و چند و چند ...