گلچینی از سایت های علمی ، فلسفی و عرفانی
گلچینی از سایت های علمی ، فلسفی و عرفانی

گلچینی از سایت های علمی ، فلسفی و عرفانی

پیامکهای اسرائیلی

 بسم الله الرحمن الرحیم.

1-«تورو به خدا قسم متن رو نخون اول یه آرزو کن

اللهم صل علی محمد و آل محمد[و عجل فرجهم]

قشنگ ترین رویات درعرض چهار روز اتفاق مییفته اما اگه نفرستی چهار اتفاق بد برات میفته به ده نفر بفرست بعداز 28 دقیقه کسی بهت زنگ میزنه که انتظارشو نداری...»

2-«تورو به امام زمان قسم میدم این پیامو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم که در گلویم آب ریخت و شفا پیدا کردم و ازم خواست این را به ۲۰ نفر بگم.این پیام دست کارمندی افتاد که اعتقاد نداشت و کارش را از دست داد،مرد دیگری اعتقاد داشت و ۲۰میلیون به دست آورد.به دست کس دیگری رسید،عمل نکرد پسرش را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این را واسه ۲۰ نفر بفرست...»

با توجه به این که عده ی کثیری از مردم ما به این چنین خرافاتی اعتقاد دارن احتمالا شما تا به حال به این چنین پیامک های شیطانی ای برخورده اید!؟

شاید حتی از روی ترس یا از روی امید واری کاذب ناشر چنین پیام هایی در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله واتس آپ ، وایبر ، لاین ، تانگو ، اینستاگرام و... بوده اید.اما آیا تا به حال از خود این سوال را پرسیده اید که چه کسانی از این پیام ها سود و چه کسانی زیان می کنند؟!

جالب است ابتدا اعترافات خود دشمن درباره ی این پیام ها را ببینید تا به پشت پرده ی شیطانی این پیام ها پی ببرید.

روزنامه ی نیوز تلاویو در چاپ سراسری خود با این تیتر که «چگونه اسلام را متزلزل کنیم» سپس آن را در اختیار بگیریم منتشر شد.هنری لیونر که به عنوان فقیه دینی در اسرائیل فعالیت میکند تصریح کرد که همکاران ما شب و روز در واتس اپ در حال تلاش برای تضعیف اسلام در بین مسلمانان هستند.وی افزود: ما با طراحی پیام های فارسی، عربی، ترکی و اردویی و آوردن نام پیامبر و ائمه ، در آخر پیام ها مینویسیم آن را برای 10 نفر بفرست تا امروز معجزه ببینی!با گذشت زمان مسلمانان می بینند که خبری از معجزه نیست پس آن(اهل بیت)را خرافات تلقی می کنند و اینگونه ایمانشان را کم کم از دست میدهند.البته لازم به ذکر است که در هر پیام ارسالی از طرف مسلمانان در واتساپ در رابطه با این موضوع شرکتهای مخابراتی اسرائیلی 12% سود میکنند.

فکر می کنم که باطن قضیه آشکار شد و نیازی به توضیح بیشتر نیست.فقط چند نکته:

1-اگر صهیونیست ها ، وهابیت و بهائیت خبیث از آینده خبر داشتند راهی برای جلوگیری از سرنگونی خود پیدا می کردند نه این که به شما بگویند تا فلان دقیقه ی آینده فلان اتفاق برای شما میفتد.

2-بر اساس اعتقادات شخصی حقیر ، با ارسال این گونه پیام ها حداقل افعال گناهی که انجام داده اید از این قبیل اند.

    شما می گویید که تا فلان دقیقه ی آینده اتفاق خوبی برایت میفتد ، اگر نیفتد دروغ گفته اید.این یک گناه کبیره است!

    سست کردن ایمان مردم که همانا از هزاران گناه صغیره و کبیره بالاتر است.

    نسبت ناروا دادن به ائمه ی اطهار و قرآن و دین اسلام.

    شایعه پراکنی.

    کمک به دشمن در رسیدن به اهداف شومشان و...

3-نکته ی تاسف برانگیز پخش شدن این گونه پیامک ها بین جوانان مذهبی و هیئتی است.در طول چند هفته ی اخیر چندین بار پیامک شماره ی یک(که در بالای مطلب آمده)برای بنده ارسال شده.

4-در انتهای این پیام ها آمده که اگر این متن را برای مخاطبان خود ارسال کنید و اگر ارسال نکنید فلان بلا سرتان می آید.شما انتشار ندهید ، اگر به علت عدم انتشار بلایی سرتان آمد آن دنیا یقه ی بنده را بگیرید.

لطفا برای مقابله با این حجمه ی دشمن علیه شریعت این مطلب را انتشار دهید.